FREDAG

Hej, idag är det fredag och i morgon är det lördag, så har det alltid varit och kommer alltid förbli tror jag haha. Okej, över till Dagens sysslor. Hade AUP även i dag och jag har gjort följande saker: dammsugit 15 rum + två långa korridorer, dammat 15 rum, Bäddat 30 sängar, bytt lakan i typ 20 av dom och med detta ville jag bara säga att det har verkligen varit en jobbig dag. Ont i ryggen och huvudet har jag haft hela dagen också. Inget har varit bra idag, förutom efter klockan 17.45. Då kom nämligen Becca och hämtade mig, vi åkte till Dalstorp och hämtade min vinterjacka och Jasse sen till Gällstad och hämta Jullan och sen till U-hamn för att kolla match. Åkte sedan ifrån matchen med ett lika stort leende som när vi kom dit. UIFK-NIK 1-4. Sug på den ni! Efter matchen var det dax för lite fetingmat. Alltså fick de bli Kina inne i U-hamn. Inget fel på det vill jag säga. Även hemfärden var rolig. Jag och Jasse satt bak och sjöng medans Jullan och Becca satt fram och lekte vuxna. Så är det. Ska nana nu. Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0