LÖRDAG

Hej, Här kommer en kortfattade historia om mina senaste timmar i mitt liv: Har varit med om en grymt rolig kväll kan jag lova er alla. Först kollade jag och Sara på a-lags match sen gick vi hem till henne och sen åkte vi till Sandra. Väl hos Sandra fick vi "Flygande jakob" med ris. Gott som tusan. Ja vi hade inget att göra och rätt som det är skickar Marcus sms. Våran räddare för kvällen. Han kom till Sandra vi tjatade lite och sen var det bilåkning som gällde. Dalstorp, Nittorp, Tranemo, Mossebo, Grimsås, Hestra och Ljungsarp. Ja, dessa byar har jag tillbringat kvällen i. Väldans trevligt! I Grimsås var vi hos Jakob och i Tranemo träffade vi Simon fröjd och Viktor Sjögren, längesedan. KULKUL!  Nu ska jag sova, upp vid 09.30 för att åka på första repet med konserten. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0