LÖRDAG

Hej, vill bara tacka Julia, Anna, Emilia, My, Martina, Cilla. Egzon, Ahmed och oskar för gårkvällen och natten. Hade skitroligt och hoppas ni också uppskattde det. det bästa med att vara med er är att man verkligen får ett gott skartt och man är glad helgen ut haha. Så har det varit förut iaf får se hur det går med denna helgen. Ikväll har jag faktist ingen aning om vad som händer än. Kanske Tranemo, får se hur det blir den saken. Har precis städat klart efter gårdagens bravader,  eller nästan iaf. Nu väntar jag på Jasseboy, vi ska kolla på IDOL har jag bestämt. Vi hörs i morgon igen, Ha det!

fler bilder finns på facebook













Kommentarer
Postat av: elinaeek

jag är öppen för förslag (a)

2010-10-02 @ 14:30:57
URL: http://elinaeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0