MÅNDAG

Hej, denhär måndagen har varit lika jobbig som alla andra måndagar. Skolan mellan 08.05-15.55. Den är inte rolig. Massa grejer som man ska vara klar med i skolan denna veckan också. Prov, inlämningar och redovisning, herreguuuud! Har iaf varit ute och gårr med mamma i typ 1 timma och 10 minuter. Det var skönt! Pluggade lite matte när jag kom hem, svårt som tusan. Matte B in my assss! Förstår inte hur jag ska överleva utan fotboll i över en månad. Kan ju trösta mig med att exakt om 4 veckor ligger jag på Turkiets vita stränder och steker som fan fyller ju också år när vi är där nere. Den 6 november blir jag 17. Bara ett år tills körkort och massa krogen. GÖTT! Nu är det snart "halv åtta hoa mig" sen Ullared. Ha det!

Måndagar är tråkiga kolla bara in bilden.. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0