ONSDAG

Hej, här borde la jag egentligen sitta och plugga men facebook och bloggandet tar helt över mina kvällar. Hade redovisning i dag det gick la sådär prov både i morgon och på fredag, herregud! Inte tränat något i dag heller, får bli extra i morgon känner jag. Har fått ett par rosa Converse utav Anna i dag också, helt gratis. Tack gullisnutt! Åkte direkt till Hulared efter skolan i dag. Skulle på möte angående en konsert jag ska vara med i. Roligt men man kommer nog vara redigt nervös när det väl gäller. Hade tänk mig att jag skulle sjunga Oskar Linnros- från och med nu och om du lämnade mig nu med Lars Winnerbäck och Miss Li tsm med en annan. Nu blir dte snart "Kungar av Tylösand" Grymaste programet ever måste jag säga!  Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0