SÖNDAG

Hej, idag är det söndag och sista dagen på denna veckan. I morgon börjar en ny vecka med nya roliga äventyr. Börjar ju bla. min APU i Borås på Onsdag. Ska bli skit spännande. För övrigt så har min dag faktist varit rätt bra. Vaknade upp vid 09.00 i Dalstorp. Tog på mig, åt och startade BRUMMBRUMMEN! Det var nämligen första repet med konserten idag. Riktigt skoj att Frida fixat detta måste jag säga. Efter det körde jag hem Freyja och sen hem till pappa. Städade lite där och sen var det Borås som gällde. Inköpte ett par skor och två par skjortor. Väldigt nöjd. Bilder finns här nedan. Nu ska jag snart sätta mig och plugga matte B. Hörde nämligen talas om att det var prov i morgon och det suger riktigt hårt. Ska dra mig hörs och ses. Ha det

Kan ju meddela att jackan som också finns på bild här nedan är inte nyinköpt utan den fick jag utav min Bästa Jeanette!

Freja, min lilla ängel!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0