SÖNDAG

Hej, har lovat mamma att hon ska få gästblogga här idag. - Klart hon ska få det. Helgen har i jämförelse med förra helgen varit SKIT BRA  faktist. I fredags så var ju klassen här som ni säkert läste i mitt förra inlägg och igår var jag med mamma på 40-års/kräftskive- kalas. bättre än att sitta hemma iaf. I dag gick jag upp vid halv elva tiden. Åkte till Tranemo med mamma, handlade mat och lite smått och gott på Fyndlagret. Åkte hem och åt lite mat, sen iväg till Ljungsarp och till Johanna för att kolla Ljungsarps sista seriematch. Dom vann med 2-1 mot Sjötofta. Åkte direkt från Ljungsarp till Nittorp för att kolla på Nittorps första seriematch fast i hockey då. Dom vann med 5-2. Nu sitter jag och kollar på "ensam mamma söker" och tänker på vilken hemsk vecka jag har framför mig. Massa läxor och ingen fotboll. Hur ska jag överleva ?!. Ska nu överlämna datorn till mammi, Ha det!

Gästbloggning av Pernilla "Mamma" Raneklint.

Ska få göra ett litet inlägg i hennes blogg, och nu när tiden är inne så ska jag försöka att göra ett inlägg som inte hon behöver bli generad över!! hmm inte lätt...
Jag härmar dotter och kommer att berätta hur min helg har varit, i fredags va det kombinerad Oktoberfest/firmafest en massa god mat och en och annan tysk öl blev det.
Idag har vi fyllt kylskåpet, det va helt klart nödvändigt, knappt så att råttorna bodde kvar!!!
Nu avslutar vi en behaglig helg med tv-tittande och en del skratt, vi har det helt klart ganska kul på Musseronvägen!!!
Hoppas att få göra om detta nån mer gång, det va riktgt kul!

Snipp snapp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0