TISDAG

Hej, har för två dagar gått och blivit boråsare. Sitter just nu i Jonas lägenhet och lyssnar på musik och lyssnar på när mamma grejar ute i köket. Fick reda på mitt psykologi prov i dag. Fick G "och där kunde jag andas ut". SKÖÖNT! Haha. Snart bartenderskolan på tven sen blir det nog allt sängen eller aa soffan i detta fallet. Trött som tusan nu för tiden. Usch då! Ursäkta mina korta inlägg men aa som jag precis nämnde så är jag väldigt trött. Kan ju bara berätta att om en vecka är i Turkiet och gottar mig. Hoppas ni är jävligt avundsjuka, för det hade jag varit haha. Här är en bild från midsommar 2009 men först födelsedag, julafton och nyår. Tur att inte året bara har en högtid haha. Puss och godnatt mina kära läsare och andra som int orkar läsa men bara kollar på bildern (Sara Jansson). Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0