TISDAG

Hej, har för ovanlighetens skull varit ute och sprungit idag. Det var ganska skönt måste jag säga. Gick först upp till elljusspåret, sprang det och gick sedan hem igen. Vill bara meddela att jag också har genomfört en skitjobbig idottslektion i dag. Vi hade styrka och kondition. Besök gärna traningsvarkiarmarnaimorgon.se i morgon haha. Ganska rolig dag i skolan. Inte så jobbiga lektioner förutom Psykologin, så aah det har faktist varit bra. Vi i klassen brukar för det mesta spela kort på våra raster och det gjorde vi även i dag. Jag är alltid överlägsen så det känna lite jobbigt att spela med så dåliga människor men det är sånt man måste ta som proffs haha. Ikväll är det "halv åtta hos mig" som gäller sen troligtvis plugga till de jobbiga proven vi har denna veckan. Handel till fredag och Turism till torsdag. Kan ju också säga att jag fick MVG på provet i ARL som vi hade förra veckan haha. Ingmar säger jag bara. Nu blir det TV. Ha det 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0