TORSDAG

Hej, sitter just nu hos mormor och morfar och väntar på att mamma ska komma och hämta mig så att vi kan åka hem och kolla på robinson. Slutade två idag så jag gick till mammas jobb och städade lite sen fick jag akut ont i magen så jag gick ut och lade mig i bilden. Precis när jag höll på att somna så ringer mormor och frågar var jag är och fall jag vill åka med till Dannike medans mamma jobbar klart. Jag svarade självklart ja. Såfort vi kom hem till dom så slängde jag mig i soffan med en riskudde på magen.. MMMMMM skönt! Fredag i morgon och det betyder helg och konsertövning i Ulricehamn vid 17.00. Riktigt roligt! Nu ska jag ner till mina morföräldrar och vara lite social. Vi hörs la. Ha det

Tankarna om dig gör ont, tänk fall du vore min
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0