TORSDAG, FREDAG, LÖRDAG OCH SÖNDAG




Hej
, och ursäkta för dålig uppdatering dom senaste dagarna. Här kommer lite kortfattat om mina senaste bravader.
TORSDAG
Slutade min APU vid 15.00, gick då ner till stan en stund. Köpte mig en BH och shoppingsugen som jag även denna dag var så finge det bli en tröja också. Efter affärsdejterna så gick jag till mormors jobb. Åkte till mamma och lämnade lite saker, sen till Dannike och hem till mormor och morfar. Fick kycklinggryta och en bäddsoffa att sova i.
FREDAG
Upp vid kvart i sex och hoppade in i duschen. Redan på morgonen var jag jävligt taggad inför kvällens partaj. Började 07.40 och slutade 13.00 åkte sedan direkt till Åhaga för att även där jobba ett par timmar fast med lite förtjänst. 1000 kr jämt denna helgen. Sköönt som fan! Slutade på Åhaga vid 19.30 tiden hem till Dannike även en gång. Packa in det sista i bilen, sen snabbt till Dalle där jag trodde Johanna väntade men inte då. Plattade till mitt hår, tog på mig kläderna och sminkade mig på 20 minuter. Det är fan inte dåligt. Öppnade en cider och börja leva fredagen på riktigt. Drog till Sandras förfest. Det roligaste var allt att ingen visste om att jag skulle komma så dom blev redigt chockade när jag klev in genom förren. Roligt haha! Levde verkligen livet den kvällen, somnade la vid 03.30-tiden.
LÖRDAG
Tvingade mig själv upp vid 07.30. Fixade mig lite. Jag måste faktiskt erkänna att jag var inte helt obakfuller haha. Trodde ärligt talat att jag skulle spy på bussen men det blev bra sen vet ni. Jobbade mellan 10.00- 18.00. Det var en lång och jobbig dag haha. Hem till Dannike och la mig i soffan, väldigt behövligt eftersom att jag bara sov 4 timmar natten mellan Fredag och Lördag men det var la självmant. Somnade iaf vid 21.30.
SÖNDAG
Vaknade vid 09.30 tiden gick upp och fick värsta drömfrukosten. Smörgåstårta med massa gott på. Tack mormor och morfar, ni är bäst ibland haha. Sen jobb mellan 11.00-16.00. En kvart efter stängning stod morfar utanför Åhaga och väntade på mig vi också åkte ännu en gång hem till Dannike för att även denna måltid äta gott. Det blev lax med potatis, sås och sallad. Gott! Hittade också ett stort foto häfte med massa olika gamla bilder slutade med att jag tog kort på korten och tänkte lägga ut här, så nedan här ser ni lite provsmaker haha.
Vill redovisa helgen som:
Rolig
Lugn
Festlig
jobbig
mm
haha herregud
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0