SÖNDAG

Hej, ursäkta för att ni inte fick läsa något inlägg igår men det var fullt upp hela dagen kan jag tala om. I fredags var vi ju först på Hockey sen åkte jag till pappa. Sov till 10.30 typ upp duscha och sen iväg till Elina Ek för att bli fotad. Riktigt roligt var det! Bilder finns här nedan. Efter det var gjort åkte jag till Dalstorp till Jasse. Hjälpte henne lite och så började vi dricka. Sen rann det på som tusan haha. Upp 09.30 i morses. Det var segt. Jasse hade lagat tacos till Elina, Sandra och mig. Gottgott! Iväg till konsertövning i Hulared sen iväg på tipspromenad. Det var min helg i stora drag. Nu ska jag kolla på "Ensam mamma söker", ha det!
fler bilder kommer senare eller i morgon.
FOTO: ELINA DEN FINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0