En mörk kväll

..För typ två veckor sedan var det jätte ljust när man skulle gå och lägga sig. NU för tiden så är det mörkt och trist och regnet bara öser ner stup i kvarten.. Hösten är här gott folk, finns inget annat att säga! :-( MEN visst finns det mycket med hösten som är bra och speciellt denna hösten:). "Lilla" jag fyller ju faktiskt 18 år.. JIPPI!:):)
Över till verkligheten haha. I morgon börjar jag fyra så det blir nog te och utnyttja dagen rejält! Hitta på massa saker som jag inte hinner med när jag jobbar. Typ gå sex varv runt sjön, plocka tre hinkar svamp och tvätta alla hundraen fönster vi har. Skulle inte tro detta va!! Jag ska SOVA hela dagen så jag är redo för ännu en lång och slitsam helg;). Den ni!
Nu lite film sen sängen! Vi hörs i morgon gullisar. Puss
Min sötaaaa Sara jansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0