En tripp till Gällstad

Tog bussen från Dalstorp vid 12:29 var framme i Gällstad vid typ kvart i ett. 42 jävla kronor åt helvete. BLÄÄÄÄ! Inte bra för mig som just nu behöver pengar till annat. I dörröppningen i Gällstad träffade jag Sandra som skulle ta över min plats i bussen och fortsätta mot Ulricehamn. Tro mig ner till Scorett och kollade lite på vinterkängor sen upp till Lager 157 och kollade lite där också. Hittade ingenting och min buss skulle gå hem vid 15:27. Lite för sent när jag redan är klar kände jag, ringde då till mig privatchaufför (farmor) som så snällt kom och hämtade mig vid busstationen i Gällstad. Vi gick till kyrkogården i Gällstad och kollade lite. Kom la hem till Dalstorp vid typ två igen. Skööönt! Nu har jag ätit och lite så.
Väntar också på att Simon, förhoppningsvis en ny Simon ska komma hem ifrån frisören Elin hållander med en snygg frisyr. I wait, wait, wait...!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0