Jag har träffat Tomas Ravelli

Okej, fattar ni grejen?? Det gjorde inte jag först iaf. Igår gick vi in precis som vanligt in i omklädningrummet där vi skulle byta om inför match. På vägen in så var det en välkänd man som satt i dörren in till klubbstugan. Jag tänkte bara -fan va lik han var han som stod i mål i VM 94. Sen var det inte mer med det. När jag väl kommer in i omklädningsrummet blir jag ju självklart dumförklarad och jag fick en jävla massa flin på mig. Jaha, där var man la lite blond igen. Eller vad är det man brukar säga?? Jag är inte blond jag har bara lite otur när jag tänker;)haha.
Kom precis hem från skolan. Hade tänk att gå ner till Dalshov en sväng sen och kolla när Simon och dom möter Gällstad. Hörs sen kanske.

UT.se http://www.ut.se/sport/ravelli-dragplaster-pa-talangmatch(2911431).gm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0