Elevator and disseminated?

Måste ju passa på att hissa och dissa i dag när jag har så bra situationer att komma med
  • Jag vill hissa SVEA för det säljer ut sina jackor till ett så bra pris på utförsäljningar. Nu har vi alla i min lilla familj var sin jacka. Måste ju tacka mamma som har sådan tur med kontakter. Utan henne hade jag aldrig fått min fina, kära Jacka.
  • Jag vill faktiskt dissa fotboll lite. Eller inte hela fotbollsgrejen utan det illa skadorna som man kan få utav att springa efter en boll. BU för det och Tilda, jag tänker på dig och vet exakt hur det känns.

Kommentarer
Postat av: Tilda Josefsson

En stooooor diss på det!!

Men man vet ju att det går över iaf :)<3

2011-11-25 @ 13:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0