Helt perfekt dag!

Hej! precis hemkommen från Uddebo och en tjejkväll med flickorna i klassen. Så sjukt mysigt var det. Först tacos som huvudrätt som vi lagade tillsammans, sen blev det hajkbanan vilket innebär en hel banan med chocklad inuti som sedan körs i mikron tills chockladen smält, sen massa godis och prat! Det är sjukt hur mycket man har att prata om ibland. Vi pratade verkligen om allt ifrån himmel till jord. Så ett stort TACK för denna mysigt kväll tjejer!

Idag på dagen var det la Borås med My som gällde. Också det var ju sjukt mysigt! Åkte in med mamma redan vid 8 i morses. Jobbade en liten stund på mammas jobb sen vid ca. 12.45 mötte jag upp både My och jossan vid bussen i Borås. Vi gick och åt på The Wok, för er som inte känner till det så är det typ Borås godaste kinarestaurang.. Ni kommer inte bli besvikna ifall ni går dit, så testa! Ja som sagt, vidare i historia. Eter LUNCHEN började shoppingen. Fick faktiskt även i dag med mig lite saker hem: En mörkblå kavaj, två ringar, ett par örhängen, en spetströja och ett par svarta jeans. Jätte nöjd med mina inköp! Även my fick med sig endel hem.. DUKTIG CHEY!
Nu har jag faktiskt tänkt att lägga mig, älskade sovmorgon i morgon! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0