Home sweet home

Borta bra men hemma bäst! Är det inte så man säger..? Sitter hemma i min egen och kollar på TV4play. Bonde söker fru, helt katatrof att jag missade det idag. Men stod ju som sagt i kiosken ute i Nittorp, det var hockeymatch pågång. Nittorp vann med 5-4 efter typ 2 minuter in på förlängningen, för er som bryr sig haha. Dagen som helhet har faktiskt varit jätte bra, allt har gått så fort och om man även i denna situation ska få in ett ordspråk så finns det ju inget annat än ett som passar in nu; Tiden går fort när man har roligt! Har ju som ni kanske fattat bott hos mormor och morfar i tre dagar. Det har varit kanon med god mat och super duper snälla morföräldrar. Ja fick ju sova i gästrummet och där inne hittade jag värsta söta bilderna från när Jag, Mamma, Pappa, Simon, Mormor och Morfar var i Thailand. GE MIG VÄRME OCH THAILANDET!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0