I remember nothing

En sådan här natt har jag aldrig varit med om. Jag var hos en kompis i Hestra, vi gick och la oss vid elva tiden igår kväll. Somnade och sen minns jag inte mer fören jag vaknar upp i amulansen. Jag är rädd även ifall doktorerna sa att allt var bra med mig. Man kunde inte få någon kontakt med mig i morses. Jag var helt borta..
Har iaf tillbringat stora delen av dagen på Värnamo akuten.. Nu mår jag bra, sitter hemma i soffan med täcket uppdraget till öronen. Försöker proppa i mig massa socker för att få tillbaka mitt vanliga jag. Detta vill jag aldrig mer vara med om!
Ett stort tack till alla som bryr sig om mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt underbar är du!<3

2011-11-27 @ 01:52:59
Postat av: catrin

då var det dig jag såg sitta utanför igår morse, ta hand om dig! :)

2011-11-27 @ 16:37:07
URL: http://catrintovik.blogg.se/
Postat av: Kalle

vem hos i Hestra då?

2011-11-29 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0