Regnigt och sånt

Regnet bara öser ner, tråkigt väder skulle jag vilja kalla det! Det är höst och då ska det la vara såhär, antar jag. Men snart är det vår och sommar och då händer massa roliga saker i mitt liv. Student, resa, bal osv. Ni som redan gjort allt dethär vet hur mycket man längtar till de dagarna just nu när allt är som jobbigast. Ikväll blir det bara mat och Idolmys, det gillar jag! Kan ju avslöja vad som händer på söndag nu också då för er som helt missat detta. Det är adventsfika på FIKET i Tranemo med start klockan 14:00. Där kommer det finnas fika (såklart), trevlig personal, nära och kära och skönsång ifrån mig och My. Så de till att vara på plats gott folk! Klockan eftermiddag på FIKET i Tranemo Söndagen den 27 November.


Kommentarer
Postat av: Anonym

:), åh nu är det inte långt kvar till jul! :)

ps. lust att kolla på min nya video som ligger uppe på bloggen? Som tack får man en bildlänk!

2011-11-27 @ 15:44:09
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0