//she is incredible//


Hello gott folk, är ledsen för dålig uppdatering. Anledningen är enkel, är hos mormor och morfar så känner helt klart att jag vill passa på att vara tillsammans med dom medans jag kan. Har la APU som vanligt. Det börjar faktiskt ta sig nu (bli roligare) eftersom att man kan lite mer om butiken och dess sotiment jämfört med första och andra veckan. Man vet liksom vart grejer är nu, iaf lite hihi. Så, medans alla andra tranemobor hade studiedag idag gick jag glatt till min Önska. Men vad gör det? Man lever ju faktiskt bara en gång. eller hur? Annars har jag la inte hittat på så mycket dessa dagarna. Eller jo, var faktiskt ute och sprang en sväng i Dannikes mörka skogar förut. Hittade ju hem iaf, RÄTT NÖJD! Hehe Kollade ju faktiskt på finalen på ensam mamma söker igår också (om man nu får kalla det final). Tyckte la till viss del att mammorna/pappan valde rätt. Ikväll får det nog bli en hel del sångövande tills på söndagens bravader. Vad det är jag ska göra på söndag återkommer jag med! Spännande eller hur? Måste bara tillägga som en sista grej i detta inlägg att I´m in love with Rihanna, she is incredible. Ha det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0