Som sagt

.Har ju varit som sagt varit i Göteborg i dag på högskolemässa eller vad det nu heter. Blev la ganska besviken eftersom det inte fanns någon polishögskola utställd. Ledsen tjej!:( Så det blev bara en timmas tittande inne på mässan sen shopping med mina tjejer. Fick faktiskt med mig en nyårsklänning, ett linne, örhängen och spännen med hem. NÖJD! Men kanske ska börja behärska mig snart.. Ingen mer shopping på ett tag (säger jag bara nu HAHA). Ne men mina pengar har bara slösats bort på massa kläder och accesoarer denna månad. INTE OKEJ SANDRA!
Nu blir det Robinsons final.. Sen hörde jag att det var premiär på Elsas värld. Det verkar bra! Så får la ta mig ett kik på det sen.. TV3play va? yees. Kommer det bli en HISS eller DISS??? hörs efter finalen och premiären gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0