Trött och sliten Sandra

Tror  minsann jag kommit in i "förtidspensionen" ifall det finns något som heter så..? Jag har ont i kroppen, jag är trött i ögonen och orkar typ ingenting. Något som piggade upp mig lite grann i dag iaf var ett besök på mitt underbara jobb. Dom är alltid så glada och den glädjen delar de med sig av. Ska jobba Lördag och Söndag. Härligt! Även ifall jag egenligen inte orkade har jag tränat i dag, blev la inte så seriös träningen men det var iaf lite nyttigt. Ni tror säkert att ni vet vilka jag tränade med men det gör ni inte.. eller? NEHE, jag tränade faktiskt med Ljungsarps nystartade damlag bara för skojs skull. Dt var Sara och Sofia på träningen..
Nu hade jag faktiskt tänk att gå och lägga mig, eller nej. Först se ett avsnitt av Elsas värld. I morgon har jag varit så fräck och tagit studiedag. Den ni! Ha det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0