sleeping through life

Sitter på mammas arbete och orkar inte göra någonting. Jag vill bara hem och sova, sova mig genom allt! Har varit ledig från min APU i dag så det fick bli en sväng in till tranemo för lite luciasång och sedan Fika med Sara Nilsson, hennes två kompisar plus en okänd människa som bara vräkte ner sig jämte mig i soffan på Fiket. Vad fan tänker människor med egenligen? Hon tyckte det var roligt att göra hemmagjord gelé och utöva processen "bränna eget brännvin". HERREGUD!

Som jag nämnde tidigare i inlägget så skulle jag bara vilja sova, sova, sova och bli frisk och utvilad. Finns det inget superpiller som abar gör att man blir frisk på en enda gång? Bara så, hux flux!! Det hade varit något för mig just nu då känner jag.


Något som kan göra mig lite glad för sekunden är Rihanna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0