We found love, they found love

Kunde la inte låta bli att inte blogga, man är nog lite beroede? Precis om rökare är beroedne av en ciggarett så är jag beroede av att skriva några rader i min blogg. Känns nog bra men ändå inte.
Känner ju helt spontant att det hade varit på tiden att min design blev lite omgjord. ELINA EK, när har du tid med lilla mig? Det behöver ju inte var så komplicerat Hihi. Hör av dig bara! (eller är det jag som ska höra av mig?)
Ne, emn helt seriöst! Händer i helgen då gott folk? Själv ska jag la göra en jäddra massa. PRECIS SOM VANLIGT! Fredag blir en drängafest tillsammans med pappa och alla som hjälp honom på gården och tanför under detta.  året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0