I have five fingers and the middle one is for you

Får la precis som alla andra önska alla en trevlig fortsättning på det nya året. Gårdagen blev lyckad. En lugn kväll med inte allt för mycket alkohol och mycket spel och skratt. Natten blev bara bättre och bättre då jag fick sova jämte världen bästa Emilia, HELA NATTEN i en 90 säng. MMM! I morses vaknade jag av att disken plingade ute i köket, där stod Emilia och diskade. Allt var städat och klart vid elvatiden, det går fort när man hjälps åt allihopa. Tack för det! Vid två pkte jag och jobbade, städade och putsade varende litet hörn nere på Kabyssen. Jobbat till klockan slog 17 sen begav jag mig hem till Simon. Diskutionen om kvällsmaten startade så fort jag klev innanför dörren men vi kom snart överrens om att vi skulle göra egna pommes och hemmagjord pizza med kyckling på. Väldigt lyckat blev det! Nu sitter jag och kollar på Ängagård och bara längtar ihjäl mig till sommaren är här. Tänk att bara kunna kliva utranför dörren i bara linne och short. Det är ju så underbart! Simon nördar PRISON BREAK. I morgon beger jag mig till Tranemo tidigt på morgonen för att gå till käftläkaren. USCH, inget roligt! Nu ska jag kolla Nyheterna. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Ett nyårs klipp är uppe på min blogg nu, titta in på det kanske ;) http://filippaskaffloth.blogg.se/2012/january/klipp-fran-nyar.html#comment

2012-01-02 @ 09:47:35
URL: http://filippaskaffloth.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Han är sååååå snygg!!

2012-01-02 @ 13:25:10
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0