Jag vill gråta

Jag vill gråta, men kommer inte på något att gråta för. Jag har en mamma, en pappa och en bror som älskar mig. Jag har vänner som tycker jag är roligt, jag har vänner som tycker jag är smart  och jag har vänner som tycker att jag är bra. Det räcker väl?
Visst, livet går upp och ner. Man trillar någon gång under sin långa tid här på jorden ner i ett hål av mörker, sorg och trassel men oftast kommer upp därifrån. Det kan ta lång tid men det kan också lösa sig på bara några sekunder. Det enda som behövs är ett godkännande från den världen som man levde och fanns i innan man föll ner i mörkret.
En vän är en vän, en familjemedlem är en familjemedlem, du är du.. Glöm inte det och ta vara på det du har runt omkring dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0