Last day

Fin solnedgång i Limmared hihi
Klockan är 07.18 och här sitter jag vid köksbordet och äter solbrosbröd och dricker juice. Idag är det sista dagen på STT-cupen och det betyder att jag ska reagera domare tillsammans med Sandra Söderlind. ROLIGT!
Var la hemma vid 23-tiden igår kväll efter att ha kollat på en grymt spännande final mellan Ulricehamn och Värnamo. Värnamo tog sedan hem segern med hjälp av några väldigt snygga räddningar och straffar.
Ikväll blir det kalas för min äldsta kusin inne i just Ulricehamn sen efter det ska jag hem och sova, så vi får se ifall det blir något mer inlägg i dag. MEN jag önskar er en riktigt trevlig 15 februari. HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0