sanningar och lögner


Hur har 2011 varit för mig?
- Året har varit upp och ner. Måste faktiskt påstå att sommarn var en höjdpunkt . Jag had tid och lust att umgås med vänner, jag skaffade jobb, allt var så roligt!  Det blev liksom som en kulle. Man börjar nere på botten, när sommaren kom var jag på toppen men under hösten och vintern begav jag mig ner för backen igen.

Blev jag kär i år?
- Jag VAR kär...

Något jag önskar att jag gjorde mer?
- Jag ångrar grovt att jag ite gått in för skolan mer. Jag kan ju om jag vill! Jag skäms också för att jag aldrig umgås med mina gamla vänner längre. Var tog den tiden och lusten vägen?

Något jag önskar att jag gjorde mindre?
- Mindre lathet, definitivt!

Bästa minnet från 2011?
- Sommaren som jag nämde förut!

Något jag saknat 2011 som jag vill ha mer av 2012?
- Trygghet och kärlek. Ha någon som man kan ta för givet, när jag är mogen för detta vet jag inte men någon gång under 2012 förhoppningsvis!

Vad gjorde dig gladare/ledsnare detta året till skillnad från de föregående åren?
- Allt detta som hänt mig nu det senaste, hjärnskakningen, kramperna och allt hr dragit ner mig till botten. Jag vill kunna leva normalt! Också i början av året händer de endel men det är inget jag vill berätta om.. Jag vet, har man sagt A måste man säga B hihi inte denna gången..

Blir 2012 bättre än 2011?
-Svår fråga, men självklart hoppas man!

Hur många har du kysst i år?
- Gud vilken fråga. Jag har ingen aning. Räknar inte direkt

Har du blivit sviken i år?
- Ja, jag har blivit sviken i år.

Finns det något som har hänt som du inte bloggat om?
- Ja, privata grejer om familj och egenliv som man inte vill att någon ska veta. Det har alla!

Nyårslöften?
- Att hitta en normal vikt till balen, YOU can to it girl!

Har du haft ett förhållande under 2011?
- Nej, det har jag inte

Vart reste du 2011?
- Under 2011 har jag bara varit i Norge på skidsemester

Vad ser jag mest fram emot år 2012?
- Studenten, balen och få komma ut i arbetslivet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0