Vad tusan säger jag?

Aha läggdax kanske?
Sitter i min säng, lyssnar på radio och kollar samtidigt lite balklänningar på nätet. Tog även endel bilder ifrån dagens liveledning på de klänningar som jag tyckte var fina. Bilder kommer inte upp här innan jag bestämt mig vilken jag vill ha hihi.
Jag är iaf sjukt trött nu efter en heldag inne i storstan tillsammans med mammi. Tar og inte lång tid innan ögonen slår igen på lilla mig. I morgon blir det besöksdag för alla nior på Gymnasiet, ska då också för första gången ställa ut vårat företag. Nervigt! MEN det går som det går.. Eller vad tusan säger jag? Klart det kommer gå bra, så duktiga medarbetare som jag har. Nu glider jag ner i sängen och väntar på att klockan ska bli 06.00. UPPSTIGNING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0