Trött

Hej och välkomna till min otroligt tråkiga blogg. Måste dock säga att jag är sjukt tacksam för att det fortfarande är ett femtiotal som följer mig här. Vilka är ni egentligen? Hihi nyfiken måste man vara annars kommer man ingen vart i livet.
Har faktiskt haft ovanligt mycket att göra på jobbet idag, massa luncher och bokningar som skulle göras ordning. Men det gick la bra tillslut. Väl hemma från jobbet tänkte jag ta mig en promenad runt om i dalstorp men kom tyvärr bara till soffan. Och sedan vidare till badkaret där jag hade fyllt upp det med varm vatten och skum. Riktigt avslappnande tills det blev för varmt haha. Nu ligger jag i sängen och har faktiskt tänkt att sova. Snön bara yr utanför och jag tror minsann att vintern kommer och hälsar på även i år IGEN, wiiiihooo! Godnatt godingar


Kommentarer
Postat av: Din vän anus

Jag läser såklart goding!

2012-10-25 @ 23:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0