Aug. 06, 2013

Sov enda till halv elva idag, så underbart att vakna upp och veta att man har en ledig dag framför sig. Utan stress och inte någon som helst press! Efter min otroligt goda lunch (korvstroganoff med ris) så fick jag kontakt med Sara, hon gav förslaget på att dra till Gällstad. Och precis som en fisk i vattnet nappade jag direkt på det. Så halv två träffades vi där ute, gick på lager 157 och alla andra affärer som finns där ute i ingenstans. Gick även och funderade på hur det skulle varit och starta upp ett fik ute i Gällstad. Jag tror personligen att det hade gått bra eftersom det faktiskt inte finns något 'riktigt' fik ute i Gällstad.

Jaja, nu lite tv sen träning om jag kan träna vill säga! Hörs, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0