Fyndat igen!

Min dag blev bara bättre och bättre, vaknade upp ur min skönhetssömn vid 12 idag ungefär (sova länge är skönt). Tvättade och städade lite i lägenheten. Vid 15 tiden åkte jag till Tranemo och bestämde mig då för att svänga in på second hand butiken. Hittade massa fina grejer där! Åkte vidare till Åkerbruk i Limmared och även där fyndade jag mycket fina grejer. Åkte och jobbade och begav mig sedan hemåt där Stig så fint kom och mötte mig vid min port. Satte och hängde upp alla mina fina saker jag fyndat och allt är så passande. Älskar't!

En stilren, vit och fin lampfot med passande skärm, en lite ask som jag nu använder till alla mina ringar, en glasburk där jag en dag ska ha fina karameller i, en myspysig svart hårig tröja, en stickad tröja med jättefina mönster, en sommarklänning lagom till turkietresan, ett vitt stickat linne och sist men inte minst en väska i äkta skinn med ett fint mönster liknade en fågel på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0