Vilken underbar dag

Jajemän, underbar dag med underbart sällskap på format i Ulricehamn. En kyckling-pesto och baconsallad tillsammans med en Loka citron-hallon slank ner till lunch idag. Fantastiskt gott!

SARAH CARLSSON, heter hon. En vän som jag varit sååååå tajt med, men som sakta gled ifrån mig på gymnasiet. De va så rolig att bara sitta och prata med henne idag. Ett kärt återseende helt enkelt!

EN MÅNAD KVAR tills jag är i turklandet. Sanden som bränner under fötterna, solen som svettar kroppen och drinkarna som rinner ner i strupen lättare än aldrig förr! Anna, jag längtar så!

PUSS SÄGER JAG BARA


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för idag min saknade vän! Det var verkligen supertrevligt och mysigt att bara sitta ner å prata i över 2 timmar med dig idag! Det behövde vi! Stor kram!

2013-08-29 @ 23:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0