Flyttstädar 24-7

Några riktigt bra och fullproppade dagar har nu passerat förbi. Allt är bra med mig för de som bryr sig, eller där ljög jag! Vaknar på morgonen av att mina stämband sprungit sin kos. Kan alltså inte prata innan jag fått i mig ett par halstabletter och vatten med bubblor i. Börjar även känna mig lite förkyld. Sånthär trams har jag verkligen inte tid med just nu. Jag har aldrig tid med att bli sjuk, jag måste ha pengar, pengar, pengar och pengar till flytten, inredningen, bensin, mat osv. FML! Skulle utbildat mig till miljonär eller träffad en rik kille i mina unga dar.
Kvällen har jag tillbringat med Anna D Davidsson, först på Oliven sen vidare till biostolarna. Ett tips: se aldrig "du gör mig galen". Den är sååååååååå jättetråkigt och långsam och jag överdriver inte.... Nu sömn. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0