Idag äre söndag

Idag är det söndag och det har betytt en heldag med laget. Dagen har innehållit fystest, styrketest och turnéåk med Sampa, Gillberg och Klara. Det var fina grejer! Vill också tala om att jag förbättrade mig nästan på allting när det gäller testerna idag jämfört med i januari när vi gjorde det. Riktigt glad är jag för det! Idag kan jag somna med ett leende på läpparna.

Snart äre Spanienresa med laget som gäller, det ska bli så underbart. Både att få komma till ett varmt land där jag dessutom aldrig har varit och även att få umgås med de människor jag trivs väldigt bra med. Avundsjuka? Det hade jag varit! Hihi nu blire söndagsgodis och tv med mammi. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0