Mar. 25, 2013

Solen skiner och fåglarna kvittrar, så väldigt underbart. Idag gick jag upp i hyfsad tid för att sakta men säkert dra mig in mot Borås för att köpa nya fotbollsskor, fixa ilägg till mina onda fötter och även springa in en snabbis på Gina för att kika efter jobbtröja. Jag hittade och fixade det jag skulle fixa. Känns skönt att ha det gjort. Har tyvärr ont i magen eftersom pengar rullat ut ganska bra idag. Inte bra. Det Finns så mycket nödvändigt jag måste köpa nu inför flytten. Soffa, gardiner, växter och tv. Puuuuh... Miljonär? Ja, det hade suttit väldigt fint just nu!

Jaja, just nu sitter jag i soffan efter en heldag i bil, butiker och med mammi. Har precis ätit lite mellanmål, idag fick det bli fruktsallad med kesella på. Så gott, måste också påpeka att ICA Dalstorp hade färska hallon till försäljning, så underbart gott! Mmmm... Nu ska jag snart packa inför träning och sen chilla lite haha. Ha det fint så hörs vi, puss kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0