MÅNDAG

Hej, sitter just nu på samhällskunskapslektion. Precis gjort veckans nutidsfrågor Haha. Spelade match mot Rydboholm igår, vi vann med 3-1. goer vinst faktist. Ikväll är det träning med reine, fys som gäller då alltså. På tisdag och torsdag är det träning som vanligt. Lördag hemma match med u19 sen ev. match i tranemo med a-laget. Om jag inte ska vara med så ska jag iaf dit och kolla på när Anna spelar och när Nittorp tar hem segern. efter jag kom hem från skolan i Fredags tog jag min brumbrum och körde raka vägen till ljungsarp och till min kissemiss, Johanna Emanuelsson. Jag, Johanna, Johan och Sofia kollade sedan Ljungsarp-Länghem. Ljungsarp vann med ganska stora siffror. Sen Direkt efter det åkte jag till Hulared och fiskade kräftor med massa människor. Pappa, simon och Jeanette bla. Sen på lördagen cyklade jag månstadtrampet med pappa, simon, jeanette och Keijo. Det gick nog inget vidare tror jag haha. Vi kom i mål ungefär 15.10, jag ta i en extra växel bara för att jag skulle hem och kolla Dalstorp-Limmared. Jag hann och se ungefär 25 minuter på matchen. Tog sedan mopeden upp till lägenheten och satte mig och vänta på att att Johanna skulle komma och laga mat och mysa med mig. Hon kom såfort hon kunde och vi hade verkligen det jätte mysigt HaHa.  Nästa inlägg kommer  nästa gång jag har tillgång till internet.. ev. någon gång i veckan. SKORNA SOM NI SER NEDAN ÄR FÖRHOPPNINGSVIS MITT NÄSTA INKÖP.. ÄLSKAR DOM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0