ONSDAG

Hej, träning både i måndags och tisdags. Skönt att ha kommit igång igen. Träning även i dag men hoppar den eftersom det blir fotboll hela helgen nere i Helsingborg. Helgen nere i Växjö var bra som jag kanske redan har nämt. Var la kanske lite avundsjuk på laget som hade lagfest o sedan drig till sigges men va fan ska jag göra där när jag ändå inte kommer in haha. Ja, som sagt i morgon klockan 13.00 drar man till Helsingborg på cup inklusive allsvensk match.. Helsingborg-Djurgården, inte fel! Vi ska åka buss ner till skåne så det är bäst att ladda upp med en massa nya låtar i mobilen känner jag.

Som ni kanske läst har det blivit endel shopping nu de senaste veckorna. Väl förberedd inför skolan haha. Här kommer endel bilder på inköpta saker och även min stora nya kärlek nagellack.


Gina Tricot 49,50 


Gina Tricot 99,90





Lindex 49,90


Joy 99,90


Lindex 149


Glitter 89,90


Glitter 29,90


NAGELLACK= I LOVE IT










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0