SÖNDAG

Hej, har sån tandvärk så jag tror jag tuppar av. Jäddra visdomstand säger jag bara. Just nu sitter jag på hotellrummet i Växjö. Utcheckning sker om ungefär en timma och vi har inte ens börjat packa ihop våra saker. Jag, mamma och simon sover i ett rum medans mormor och morfar sover i ett annat rum. Hotellet är 4-stjärnigt och väldigt fräsch. Bra är la de. Som jag säkert nämt förut har jag inte kunnat uppdatera min blogg pga av att vårat internet inte fungerat denna vecka men nu blir det ändringar på det när jag ska bo hos pappa i en vecka eller nästan en vecka iaf. På torsdag åker jag och Jasse med f16 till Helsingborg för att spela fotbollscup. Ser faktist fram emot denna resa. Också denna vecka har nästan bara handlat om fotboll. Eftersom a och b-laget haft läger i Nittorp hela veckan så har vi tränat 2 timmar varje kväll. Det känns verkligen fantastiskt att komma igång igen efter alla mina skador jag haft. Som ni kanske vet sträckte jag ut ledbanden på både in och utsida fot i våras men nu är jag allt igång igen. Tillbaka till denna helg och vårt besök i Växjö. Igår gick vi minst 5 km för att komma till ett förbannat slott och när vi väl kom dit så fick vi inte komma in, ne för då var det någon på universitetet där som hade läst till påve, det såg ut som det iaf på hans kläder och gick tydligen ut eller aah han var klar med sin utbildnining igår. Idag ser dagen rätt lugn ut ska in till stan och köpa löshår sen.. Inte för att jag kommer använda det men har alltid velat ha det så det ska bli jätte roligt att prova det. Vi har under denna helg tagit endel kort som jag nu ska lägga upp här. ha det bäst

Jag och simon framför hotellet


Hela gänget

Simon och Jag
Morfar, Simon och Mammi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0