TISDAG

Hej, hemma från ett par roliga dagar i helsingborg. Det första vi gjorde när vi kom ner till Helsingborg var att åka o lämna våra grejer på skolan som vi skulle bo på sedan in till stan och kolla Helsingborg-Djurgården. Ja nu om vårat spel, som ni kanske redan vet vann vi guld i D-slutspelet. Alltså vi var bäst av dom sämsta. Den är fasiken inte dålig haha. En stor o fin pokal fick vi iaf med oss hem som nu står i Nittorps pokalskåp i klubblokalen i ishallen. Vill bara säga att jag var skit nära på att göra mål på en frispark. Satans målvakt som ska stå ivägen när den inte ska de. Hmm.. jaja, så är det. Har också under denna cup lärt känna en av världens roligaste unge, Sandra Söderlind. Helt klockren! Också resten av denna veckan ser ut att tillbringas på fotbollsplanen. Vi hade träning igår, träning i morgon, match mot Kindaholm på torsdag och träning på fredag. Om drygt en vecka börjar skolan också.. Jag vill inte! Eller jo på ett sätt vill jag men på ett annat inte. Saknar faktist min klass o resten av människorna jag brukar umgås med i skolan, bortsätt från vissa kanske haha. Inga detaljer på det. Sitter nu hos pappa, har precis klippt gräset. Ska snart dra upp till Dalle igen med min brummm brummmm! Här kommer lite bilder får cupen o helgen som varit.  


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0