TORSDAG

Hej, jätte ledsen för att jag varit så dålig på att uppdatera mig nu det senaste. Det beror på att vi inte har något internet hos mamma och det är där jag varit i mer än vecka nu men här kommer iaf ett inlägg. Helgen var la lite upp o ner. I fredags var jag o sara i Tranemo/Limmared. Det var la inget vidare. Sen i Lördags satt jag uppe till typ halv fem på natten.. hmmm aah. I söndags gjorde jag ingenting, låg la i sängen typ halva dagen. Om vi går över till denna veckan nu då. I måndags var jag hos My, det var super duper kul. Vi var ett par tjejer som satt hemma hos my o bara hade allmänt roligt, körde irlänsk julafton i spelade TWISTER. Tack för det My o alla andra. Bilder från den kvällen kommer ni se här nedanför. Eftersom att jag sov hos My så var jag också där halva tisdagen. Jag, Julia och Anna tog en buss från Håcksvik vid 14.35 och var hemma vid 16.30 unugefär. I Onsdags alltså igår spelades de match. Vi vann med 7-0 mot Sandared. Det va allt en goer vinst tycker jag. Ett tack till nummer 10 i motståndarlaget som gav mig en lårkaka. fuck you! haha Dagen ser ut och har sett ut på följande sätt. Jag gick upp vid 06.04, utvilad eller vad?!!! Gjorde frukost till pappa och simon. Simon åker till skolan första gången på 10 veckor och i morgon är det min tur. Kill meee! Nu är klockan 07.55 och snart anländer farmor till mig för att sedan bege sig till Tranemo och handla. I eftermiddag är det dax för mig och min fika-partner Annie och baka eftersom att vi har fikat efter träningen. Vad vi bakar är fortfarande en hemlis men ni kommer inte bli besvikna. Det kan jag lova er.
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0