364 DAGAR KVAR

Ja, då var det 364 dagar kvar till nästa julafton, det gör faktiskt ingenting. Jul kan bli lite överskattat ibland dock inte denna julen. Fick precis allt jag ville ha. Tack! för er som undrar så kommer allt jag fått här:
  • Ipod nano
  • presentkort Gina 300
  • presentkort Kicks 700
  • 300 kronor
  • en ring
  • XL- shampoo, balsam och inpackning
  • ckocklad-hjärtan
  • ett linne
  • necessär
  • två små tomtar
  • en klipp, färg och slingtid i Ulricehamn
  • presentkort Cassels 500
Ja, det var la de. Helt sjukt glad är jag över detta! Mamma gjorde ett rim till mig som hörde till detta med klippningen, jätte gullig:
  • Blondin eller brunett?? Du är ändå den finaste dottern vi sett men visst är det kul att sig förändra. Vi får väl se vad som klockan fyra på måndag kan hända.
Ja det var la det jag ville säga om jul. I kväll blir det förhoppningsvis onyktert. Jag, Sara och Louise ska nämligen göra Vegby osäkert.
Tack för mig hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0