Hata västtrafik

Jag blir förbannad!
1. I lördags skulle jag ta en buss ifrån borås. Hoppade på bussen som skulle gå till Ulricehamn där jag sedan skulle byta till Tranemo bussen då. Vi åker och plötsligt kommer vi inte upp för Rångedala backen. Så jävla sjukt irriterande. Vi fick iaf backa ner och börja om från början. Kom till Ulricehamn typ 20 minuters för sent så den bussen kunde man ju bara drömma om att man hann med. Som tur var hade Alva hoppat på bussen så snäll som hon var så ringde hon till sin mamma så hon kom o hämtade oss.
2. I dag skulle jag åka ifrån Borås till Tranemo igen men denna gången var det byte i Lockryd. Bussen till Lockryd var också sen så jag frågade chauffören ifall jag skulle hinna med bussen till Tranemo sen o han sa att han skulle ringa o säga att den skulle vänta. Vi kommer typ 10 minuter försent till Lockryd o då hade den jävla bussfanskapet redan åkt även ifall han hade ringt till den. Asså de är ju så man vill skjuta någon! Det var jag och tre till som skulle till tranemo så jag skickade sms till Marcus o frågade fall han kunde hämta mig o det gjorde han. Sen fråga dom andra ifall dom skulle kunna få åka med o då sa jag de får ni fråga Marcus o det fick dom. Kom typ 20 minuter försent till lektionen pga av VÄSTTRAFIK! Fuck, usssccchh.
men: Tack marcus :)

Nu till de lite roligare haha. Har faktiskt varit med om saker som gjort mig glad i dag också. Kom precis hem ifrån Ljungsarp. Det var de näst sista uppträdandet med lucian. Lite sorligt. Nu kollar jag på tv, snart duschen o sen sängen. Vi hörs i morgon. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0