Helgen!

Fredag: hade lite folk hemma. Gick sedan till Fiskestugan i Dalstorp. Där sög det så jag och några till gick ner till Björn. Samtidigt som vi var där så hade resten från förfesten gått hem till mig så då gjorde vi också det. Var typ uppe till 01.30 sen gick iaf jag och lade mig Det var typ tio stycken som sov över så jag litade på att någon av dom kunde ta han dom lägenheten haha. Det gjorde dom la hyfsat. Blev bara en stol och en mugg fattigare.
Lördag: vaknade vid 19.30 av att My skattade. Vilken underbar lördags-bakis-morgon.I love it! Städade behövde man inte heller. Det gjorde mina nattgäster. Eller några av dom iaf haha. Bilder från festen finns på facebook. På eftermiddagen kom pappa och hämtade mig och Simon. Åkte hem och lagade svin goer mat. somnade vid 22.00 tiden.
Söndag: var tvungen att palla mig upp vid 09.30 tiden. Sminkade mig, fixade håret och så sen bar det iväg till Tranemo. Skulle träna med lucian sedan vidare till Tranemo kyrka för att även där sjunga tsm med Tranemo lucia. Det var verkligen jätte roligt! Nu sitter jag och kollar på Beck. Har ätit revben och potatissallad. Snart blir det sängen. Puss
Dagens skämt:
Vad är det för likhet mellan tofflor och blondiner?
- De är sköna att sätta på när man är hemma men inget man går ut med






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0