MELLANDAGSREA!!

JAG ÄLSKAR RÖDA LAPPAR! Idag har jag tillbringat min dag i ett antal olika byar runt omkring. Det var shopping och klippning/slingning som gällde. Borås, Ulricehamn och Gällstad var våra huvudmål. Är sjukt nöjd med allt jag lagt pengar på i dag. Skor, tjocktröja, linne, örhängen, smink mm. Ja bilder ser ni här nedanför. Bild också på håret som jag även där blev himla nöjd med. Inte för att det syns så bra men haha. Nu är jag snart redo för nyår. Bara kavaj som fattas.. Det hittar jag förhoppningsvis på Onsdag. Ska in till Borås då igen. Ifall det är någon som är sugen på att följa med så är det bara att höra av sig :) Kom precis hem ifrån inomhusträning i Ulricehamn. Sjukt roligt var det. Nu ska jag gå och lägga mig..puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0