ONSDAG

Hej, ser fram emot en enorm tv-tittar kväll tillsammans med min älskade och sötaste katt, Stig! Mamma är i stan och Simon tränar pingis så han kommer la hem någon gång sen också. Förut var det Julkalendern som gällde nu är det halv åtta hos mig sen bonde söker fru. Älska TV-onsdagar! Inga läxor eller prov denna veckan heller, så jäddra skönt! De där med skottarna som skulle komma i dag blev inte heller av. Deras flygplats i Skottland var typ avstängd eller något så dom kommer inte fören på måndag. Varför bryr jag mig, ska ändå inte ha något skott som jag skrev igår haha. Börjar 12.15 i morgon så det blir sovmorgon till 09.00. Slutar dess värre vid 16.00 och det är ju inge vidare men herregud det går ann. Var och sjöng efter skolan i dag också. JAG ÄLSKAR HELT ENKELT ATT SJUNGA! Ja vad ska jag säga mer. Jo, bilderna som är här nedanför är på Oskar när han leker Hitler i dag på ARL lektionen. Jätte fint! Nu ska jag gå och värma lite glögg och vänta på att Bonde söker fru ska börja. Ha det
Dagens skämt:
Varför säger inte blondinen något medan hon har sex?
- Hennes mamma har sagt åt henne att inte prata med främlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0