Övningskörning

Har för första gången övningskört en livs levande bil, om man nu kan säga så haha riktigt grymt! Kärringastopp fick jag la ett antal gånger men va fan är det?! Är jätte glad att jag ens vågade sätta mig i bilen och är också stolt över mig att själv att jag unvek allt som går att köra på. Ja, resten av dagen har gått åt till att sitta vid TVen och datorn. Vi har försökt få ordning på iTunes som tydligen behövdes för att man skulle kunna lägga över musik på Ipoden. Det fixade iaf sig till slut. I morgon blir det shopping inne i Borås med eller utan sällskap återstår att se. Måste bara meddela alla som bryr sig att jag är verkligen jätte taggad inför nyår, YEÄ! Nu blir det snart kättfärsgratäng och ännu mer sittande framför TVen. Ha en fin kväll mina vänner så hörs och syns vi! puss
Googlebild på min KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0