pepparkakor och julgodis

Hej, förlåt så jätte mycket för dålig uppdatering ännu en gång! Tänkte inte att jag skulle berätta vad jag gjort dessa dagarna som gått utan ska koncentrera mig på dagen. Har faktiskt hunnit med en massa olika saker i dag. Försov mig först till halv sju.. Stressigt!  Upp tog på mig, åt och sen ut till bussen.Kom till skolan, träffade Maria så vi gick och satte oss i studiehallen och pratade lite sen kom Jessi och Johanna och några till. Vi gick till medborgarhuset och hade våran avslutning och sen till klassrummet där vi fick kolla på någon verkligen yberdålig film om våra traditioner och seder. Sen när vi var klara där så gav jag Marcus sin julklapp som han skulle få. Sen iväg ännu en gång till medborgarhuset men för att sjunga med luciakören. Det gick la inge vidare kanske haha. Sen iväg till fiket och åt sallad med My, Annie och Julia. efter typ en timme ringde pappa och ville att jag skulle hjälpa honom och handla så jag gick till ICA. Kom hem vid tolv tiden då började jag med lite mat till familjen och sen blev det bakning. Pepparkakor och Julgodis, MMMM! Precis när jag var klar och Simon precis hoppat in i duschen så ringer pappa och säger att korna har rymt så det var bara och ta på sig kängorna och vantarna. Alltid jätte roligt att bo på en bondgård. Åkte sedan till mamma. Klädde granen och åt lite julmat. JÄTTE         MYSIGT! Nu kollar jag, mamma och Simon på morden i Sandhamn snart blir det lite glögg och pepparkakor. En riktig juldag! :)
Ja bilden som ni ser här nedanför har jag lagt ut bara för att det ser ut som att jag har långt hår och för att det troligtvis är min sista bild som riktig blondin på ett tag. Måndag= hej brunett!                                                               
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0