The last song

hejhej, precis lipat mig genom The last song. Sjukt jävla bra film. Det är verkligen någon jag skulle rekommendera. Kom gärna med filmtips. Har nämligen blivit en riktig filmmänniska haha. Både denna filmen och SHREK 4 har blivit genom spelade i dag. Jag och Anus hade inget att göra på hålet så vi satte oss och kollade. Ja iaf, kvällens film var så jävla sjukt underbart bra så jag vet inte vad jag ska säga.
Recension av: The last song
Sjuttonåriga Veronica “Ronnie” Millers (Miley Cyrus) liv blev uppochnedvänt när hennes föräldrar skilde sig och hennes pappa flyttade från New York till ett strandhus i en mindre stad.

Sedan dess har Ronnie varit arg och frånvarande och hennes mamma bestämmer att Ronnie ska spendera sommaren hos sin pappa, en före detta pianist.

Måste bara tillägga att han som är på bilderna här nedanför är ju så jävla snygg




Dagens skämt:
Vad sa blondinen när hon vaknade upp under en ko?
- En i taget grabbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0